09 sierpnia 2012

International best friend's day


2 dni temu odbył się międzynarodowy dzień najlepszego przyjaciela.Wiedzieliście o tym? A ona nawet nie wie.Tak samo jak nie wie że ukradałam jej zdjęcie, a teraz znajduje się na moim blogu. Pewnie to teraz czytasz. Chcę Ci podziekować za 6 lat znajomości.To już tyle czasu.Przeszłam przez wiele, a Ty zawsze stałaś obok.Dalej stoisz.I wierzę, że wciąż będziesz. Wiadomo dlaczego nie jesteśmy siostrami.Jak to mówią 'mama nie zniosłaby nas obu pod jednym dachem'. Kiedy znajdujesz swoją bratnią duszę w postaci najlepszego przyjaciela, nie liczy się nic. Za Ciebie mogłabym życie oddać.Jesteś moim odbiciem.Dzięki Tobie nauczyłam się jaka jestem.Wiele Ci zawdzięczam.Dziękuję,kocham i mam nadzieję że już niedługo się zobaczymy.



2 komentarze:

free counters